Hvis du har spørgsmål til kvaliteten på en fødevarer som du har købt i Coop, hører vi meget gerne fra dig.
For bedst muligt at kunne besvare eller gå videre til leverandøren med din henvendelse, er det en stor hjælp, hvis du udfylder så mange felter som muligt med relevant information om varen du har købt, samt vedhæfter billeder, der understøtter din henvendelse.
Har du mistanke om, at du er blevet syg efter indtagelse af fødevarer købt i en af Coops butikker, beder vi dig anmelde det til Fødevarestyrelsen. På grund af persondatalovgivningen (GDPR) kan Coop ikke sørge for indberetninger på vegne af vores kunder.
Anmeldelsen skal ske til Fødevarestyrelsen online eller på telefon 7227 6900.
Vurderer Fødevarestyrelsen, at den pågældende fødevare har forårsaget sygdommen, kontakter de Coop. Hvis Fødevarestyrelsen vurderer, at den pågældende fødevare ikke har forårsaget sygdommen, afsluttes sagen direkte mellem dig som kunde og Fødevarestyrelsen.
Kontakt Fødevarestyrelsen eller se åbningstider her.