Hvordan kan vi hjælpe dig?

Kategorier

Mistænker du, en fødevare købt i Coop har gjort dig syg?

Har du mistanke om, at du er blevet syg efter indtagelse af fødevarer købt i en af Coops butikker, beder vi dig anmelde det til Fødevarestyrelsen. På grund af persondatalovgivningen (GDPR) kan Coop ikke sørge for indberetninger på vegne af vores kunder.

Anmeldelsen skal ske til Fødevarestyrelsen online eller på telefon 7227 6900.

Vurderer Fødevarestyrelsen, at den pågældende fødevare har forårsaget sygdommen, kontakter de Coop. Hvis Fødevarestyrelsen vurderer, at den pågældende fødevare ikke har forårsaget sygdommen, afsluttes sagen direkte mellem dig som kunde og Fødevarestyrelsen.

Kontakt Fødevarestyrelsen eller se åbningstider her.

Fandt du ikke hvad du ledte efter?

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos Coop, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til Nævnenes Hus, Center for Klageløsning, Toldboden 2, 8800 Viborg eller online her.

EU-Kommissionens online klageportal kan i alle tilfælde også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse, som er forbrugerservice@forbruger.coop.dk Indgiv din klage her.